Nieuwe korfbal-ambiance in ons clubhuis

Wij willen Oranje Zwart en korfbal op de kaart (blijven) zetten. Zo blijven wij kijken naar mogelijkheden voor een passende en geschikte ambiance in en om onze (binnen)accommodatie.

In november zijn wij begonnen met het project ‘ZBC-hal’. Het doel was om Oranje Zwart als huurder te presenteren. Naar aanleiding van verschillende gesprekken met Landstede hebben wij uiteindelijk toestemming gekregen om vier doeken in de zaal op te hangen in frames van 2,5 bij 2,5 meter. Het doel van de doeken is naast het feit dat we Oranje Zwart willen presenteren als huurder, ook dat de doeken moeten showen waar OZ voor staat, de tegenstander ‘imponeren’ en zorgen voor een frisse aankleding. De beleving, dynamiek en passie moesten van het doek afspatten.

Niek Westendorp (eigenaar van The Brand Boys) heeft drie beeldconcepten voorgelegd. Daarnaast heeft hij, gezien de afmeting van de frames, een fotostudio geregeld om geschikte foto’s te maken, hiervan hebben jullie een kleine impressie gezien. Wij willen Niek bedanken voor het creatieve proces dat hij samen met ons heeft doorlopen om visueel antwoord te geven op de uitstraling van onze vereniging en vorm te geven aan onze communicatieboodschap. Wij zijn ontzettend trots op en blij met het resultaat!

Omdat wij het resultaat zo treffend vonden, hebben wij gekeken naar mogelijkheden voor in ons clubhuis. Zondag 6 juni hebben we in het bijzijn van verschillende genodigden de nieuwe posters onthuld en de vier hoofdrolspelers bedankt voor hun bijdrage (jeugdleden Siem Bruins Slot (E), Esmé Schuurman (D), en vanuit de selectie Britt Hilbers en Ricardo Wagenmaker). Ricardo was helaas verhinderd.

Kom gerust even een kijkje nemen, maar let wel op de geldende coronamaatregelen. Binnenkort zullen wij jullie informeren over de vier doeken in de ZBC-hal die wij in samenwerking met Landstede en Lunchcafé de Vrolijkheid op maandag 7 juni hebben onthuld.